FÖRSLAG TACK

nu sitter jag o kollar på Camp Rock. haha. Jag blir typ alltid besatt av låtarna när jag ser den? vet inte varför.
den är faktist ganska bra. idag efter skolan så gick jag hem till min syster o hälsade på henne lite. mysigt.
när jag kom hem till henne så fick jag en jätte kram, för jag träffar henne ju liksom aldrig längre :(
så det är alltid lika härligt att träffa henne igen!:)  skolan idag var inte bra. jag mådde piss.
hade skit ont i magen o var yr. svimmade av en gång. så dagen har ju inte direkt varit toppen.
men förutom hur jag har mått så har den varit bra. jag har nyss ärit lite mat med mammi.
vi åt pommes o kycklingvingar. mums. men jag har inget att skriva om.

ge mig förslag på vad jag kan skriva om! :)
puss


Kommentarer
Postat av: hanna

snälla ha frågestund! :*

2010-08-29 @ 07:47:06
URL: http://alwaysforever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0