BRODER <3

nu sitter jag och kollar på film med min älskade broder! :D det är någon film på 6:an. fattar den inte, men det är mysigt att sitta o kolla på film med Johan! :) haha. senare inatt så ska vi hämta mamma hos ett par kompisar.
det blir nog inte förens mycket senare inatt så jag ska nog vara uppe ett bra tag till.
nu kom jag på att jag har gjotr väldigt många inlägg idag :o
jag brukar lägga upp några stycken om dagen, men inte så många som jag har gjort idag! haha.
men nu ska jag fortsätta kolla på filmen, ville bara meddela er om att jag fortfarande lever :) men jag har fortfarande ont i huvudet. buhu...
pusspuss

bild sen midsammarafton.

 mitt öga (oredigerade bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0