BLÖT JULIA..

har precis kommit hem från stan. stannade kvar i stan med Emma! :) riktigt roligt.
förutom när regnet började ösa ner. då var vi riktigt långt från själva "centrum" så vi blev ju inte lite blöta.
så nu sitter jag här o fryser. har bäddat ner mig i min säng, men mys-strumpor och chockladmjök.
mysigt. imon har vi fotografering i skolan. redan andra dagen? shit. haha. blev verkligen chockad!:o
men nu måste jag verkligen sova. eller jag ska kolla lite på en film tills jag somnar. imon måste jag gå upp riktigt tidigt o bestämma vad jag ska ha för kläder o sånt. aja, pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Mimmithebest!

söte julia!:D

2010-08-24 @ 15:37:12
URL: http://kallasmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0