ÄCKLIGT

fy, jag hatar verkligen min bror just nu. han har fått mitt hjärta att göra volter... :o
jag satt här vi datan och var helt lugn o glad. sen kommer Johan in och säger att jag ska komma, först vågade jag inte. för han har suttit och slått mig skit hårt och så (på skoj då asså). så jag är helt öm på hela kroppen.
men jaja, jag förljde med honom till slut och då tar han mig till köket och pekar på golvet.
och där ligger det äckligaste jag vet. EN STOR J*VLA FET FÄSTING!!! en sån där skit tjock :o
jag sprang fort som fasen skrikande därifrån. men då kommer Johan och har handen knuten, och säger: 
öppna min hand. men jag vänder bara bort ansiktet, för jag fattade ju att det var fästingen han höll i handen!!
så jag sprang ut i ist, och det var skit blött och halt i gräset, så jag ramlade såklart.. ha-ha.
sen sprang jag in igen, och då tog han upp handen och kastade något. eller jag trodde att han kastade något.. men han låtsades ju bara. och då kom jag på: han skulle ju aldrig våga hålla i fästingen? så jag har inget att vara rädd för. så jag gick lugnt och stilla till datan. och då kom han skrattande och sa: tror du verkligen att jag skulle hålla i en fästing?

så jag gick åter igen på något han gör mot mig -.-

 
min snélabrur. härmade alice med snélbrur.  (a)

Kommentarer
Postat av: alice

haha, ja för jag kom ju på det ordet ^^ ;)

2010-08-11 @ 20:13:37
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0