<3

kommer ihåg första gången jag såg dig. jag föll direkt. jag visste att det skulle bli vi någon dag och när den dagen äntligen kom så blev jag den lyckligaste flicka på jorden. det finns dagar då jag saknar dig så jag bara vill fly ifrån allt. men det finns dagar då jag bara vill fly ifrån universum. saknaden till dig har aldrig varit så stor till någon annan någon gång. tro mig. när du hade dina armar runt omkring mig så kände jag mig trygg. jag kände mig säker.
och alltid när jag var med just dig. allt kändes så rätt i din närhet. ditt ansikte var som en miljon vackra kristaller.
hela du var en stjärna. den finaste. men allt måste ju ha ett slut. men vårat slut tog slut så fort att jag knappast hann blinka. men du ska veta att du alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. den finaste platsen.
kärleken till dig gjorde mig verkligen blind. men kärleken till dig var så ljus att jag inte kunde tänka klart.
du är en sån himla speciell person. men inte på ett negativt sätt. utan på alla positiva sätt som finns.
jag tror inte att jag har sett dina nackdelar ännu. men har du ens några? eller alla måste väl ha någon nackdel.
men dina nackdelar är väl säkert också positiva. det finns inte fler ord för dig. du är saknad och älskad föralltid.
nu är vi iaf vänner och vi kan vara omkring varandra. och det är bra tycker jag. för jag ville verkligen inte att det skulle sluta olyckligt mellan oss. vänner är ju liksom något iaf? eller hur?  alla säger att jag ska komma över dig.
men jag kan verkligen inte. du är för speciell för mig. hur ska jag kunna komma över någon som betyder riktigt mycket för mig? jag vill inte komma över dig..  jag har försökt kommer över dig, men inte för min skull.
utan för alla andras skull. men just nu ska jag faktist skita i alla andra, o tänka på vad jag vill. och jag har kommit fram till att jag inte vill komma över dig. nu känns det som om jag har sagt allting 4 gånger om o om igen.
men jag kommer inte på andra ord för dig..

Jag älskar dig så himla mycket helt enkelt. now and forever ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0