tråkisdagis

idag blir de en sån där tråkig dag eftersom att jag är sjukt...
varför varför varför ska man va sjuk på ett lov? de borde inte ens gå! eller hur?
men jaja, imon åker jag iväg till väla med emelie einarsson & hennes familj typ, och nej, jag ska inte shoppa sönder!!! eller kanske om jag får pengar av mamma & pappa, men annars ska jag inte de! måste verkligen köpa ny kamera, så jag får inte köpa massa annan skit just nu.
händer i helgen då? jo, dea kommer nog och sover öveer! fääst all night long!
hejdå!



minnen som aldrig kommer dö ut!♥

Kommentarer
Postat av: Martina

åååhh naaw !

gud va söt bild på er :)<3

2010-04-08 @ 19:33:48
URL: http://nameoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0