SÖNDAG!

jaha ja, då va de söndag igen. usch va jag HATAR söndagar!:o
finns ju inget att göra? de är bara sååå tråkigt...!
men imon blir de iaf ingen skola för mig! TRALALLALA!
för jag ska praoa hos min frisör liiiiiisa!:))
får ju hoppas att de bli kul, men tyvärr så får vi ju bara praoa 1 dag!:(
*SNYFT*
men nu har jag inte så mycket mer att skriva om.
kommer ha en ganska tråkig dag idag så de kommer säkert några inlägg till?
jo, jag vill tillägga en sak!
att jag:
ÄLSKAR LINNEA BERN OCH MARTINA HALLDÉN!!!!!!
för jag menar, vem vill inte ha vänner som alltid ställer upp för en?
och vem vill inte ha vänner som KAN hålla hemligheter?
och vem vill inte ha vänner som man kan säga allt till?
älskar er! ♥
hejdå!♥

linnea&martina♥


Kommentarer
Postat av: linnea bern

aw, julia jag ÄLSKAR dig :*

jag litar på dig upp till 100%

dig kan man alltid snacka med, det är så skönt att veta att du finns<3

älskar älskar älskar dig soo much :*

hur kunde jag vara så dum och tro på tessa!? :s

du är ju den bästa som finns! <3

puss:*

2010-04-18 @ 11:41:59
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0