lyckat!

hejhej eller nåt sånt.
sitter här och är sjukt arg på martina!!!!! okej, är inte arg, men f*n!
skulle ha vatt med martina & linnea idag, men martina skickade ett sms till mig typ klockan 4 inatt och sa att hon va sjukt! trodde att jag skulle döööö! min första tanke va att hon skojade! men nejnej de va inget skääämmmmtt inte! så egentligen skulle jag inte skrivit detta inlägget just nu, för egentligen så skulle jag vatt med dom nu, men nej inte blev de av!
men jaja, imon ska jag nog va med mimmi & sofiaa:D
o dom ska fan inte bli sjuka! ha-ha!
hejdå!♥


sötnosar!♥


Kommentarer
Postat av: linnea

haha, jag ska fanimej strya martina! :O haha nä, men så jävla typiskt! :( :( :( :( :( :(



FANFANFANFAN aldrig ska vi få vara :'( <3

älska dig <3

2010-04-06 @ 15:28:26
URL: http://linneasplace.blogg.se/
Postat av: Mimmibus

Hihi ni är sötnosar!!<3333333

2010-04-07 @ 19:54:11
URL: http://kallasmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0