LIONS?



hheejj, sitter här och jag inget, som vanligt typ? men jag har fått problem! jag orkar aldrig va med någon längre. vad har hänt med mig????!men ska försöka bli bättre på detta! men jaja, idag va de astrad, hade först inte tänkt gå, eftersom att jag är sjuk typ, men mår bättre nu! men jag gick bara för att Tessa blev "ledsen" för att jag inte kom. så aa, jag kom till skolan ändå. men nu mår jag bättre, men hostar jätte mycket och så. men iaf, imon ska jag nog va med Tessa, som jag alltid är på torsdagar nu för tiden!:o
och på fredag ska vi ha filmkväll i skolan. så på fredag ska jag oxå va med tessa!!
men på lördag däremot, så ska jag va med Emelie Einarsson, och vi ska åka in till stan och va lite på lions. men hon måste hem vid typ halv 5! men när Emelie har åkt hem så ska jag nog va med eemmaaaa karlsson som jag saknar så sjukt mycket! usch har inte träffat henne sen ljungby dagarna förra året! :s
hoppas verkligen att jag och emma ska gå ihop!
men nu ska jag läsa på lite engelska som vi har tills imon!
pusshhey, ♥




I like you so much, just try to understand!






Kommentarer
Postat av: Din älskling (L)(L)(L)<3

Sv; tack älskling, du betyder allt för mej<3333333

2010-04-22 @ 15:12:09
URL: http://differentshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0