HATAR TELIA

hejsan svejsan jag hatar telia visste ni de?! Om inte så vet ni de nu!!!!!!
Jag har bytt till Telia men jag var tvungen att vänta på sim kortet, för jag skulle få de på posten. Jag har väntat hela helgen och idag fick jag de äntligen. Jag va helt glad och så, men när jag sätter i sim kortet och slår in den nya pin-koden så står det att det är fel sim lösen! jag ba: WTF!!!!!!!!!!!!!!!
så jag ringde pappa och sa att jag hade fått si kortet men att de stog att det var fel hela tiden.
Han ringde till Telia och pratade med dom. Dom sa bara att jag skulle vänta någon timme. Sen när de hade gått typ 2 timmar så prövade jag igen. Gick fortfarande inte, så jag ringde pappa igen. Han sa att jag skulle vänta tills han kom hem. Så jag väntade och väntade. När han väl kom hem så prövade han att slå in koden och de gick inte. Så han ringde till Telia IGEN! Osså fick vi va i kö lite o blablabla, och när vi väl kom fram så sa dom att jag hade fått fel si kort :O! VAFAN ÄR DET MED TELIA? GER UT FEL SIM KORT :s ALLVARLIGA PROBLEM!
osså skulle jag sätta i mitt gamla sim kort, men de funkar såklart inte med de!!!
men pappa ska in och skaffa de rediga sim kortet imon typ!
hejdå -.- ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0