GÅRDAGEN...

va väldigt lyckad.
Vaknade typ vid 5 på morgonen, kunde verkligen inte sova längre.
Så då gick jag upp och åt frukost, kollade lite på tv, åt lite mer, och sen kollade jag på tv igen.
Efter ett tag så va klockan halv 11, och jag skulle träffa Emelie Einarsson vid halv 1.
Så jag gick och gjorde mig iordning. När jag hade gjort mig iordning så åkte vi till Hamneda och mötte Emelie. Då åkte vi in till stan och gick runt lite, fanns inget kul att göra. Men sen kom Simon och Oscar. Då gick vi runt med dom, dom plågade Emelie lite. Men de sket jag i! (hihi)
Sen hittade jag Mimmi och Sofia. Då stog vi och pratade med dom, sen gick vi till Lions igen. Mimmi och Sofia följde med, men då stack Simon och Oscar. Jag, Emelie, Mimmi och Sofia gick ju ner till Lions och kollade på när Edden och Cajsa åkte "klon". Såklart så vågade jag inte åka den. hihih.
När dom hade åkt klart så gick vi till "Virvel Vinden" osså åkte vi den. Älskar den verkligen! haha så härlig.
När vi hade åkt den så skulle Emelie hem, jag skulle egentligen åkt med, men jag stannade kvar hos Mimmi och Sofia. Vi åkte "Virvel Vinden" igen, den de va INTE värt 30kr :o
fick ingen snurr alls!!!!
så dåligt, så vi åkte inte den igen. Men sen skulle vi möta Arvid, så vi gick och mötte honom.
När han hade kommit så gick vi tillbaka till Lions och gick några varv där, sen gick vi där ifrån.
Då gick vi typ till glasstorget ist, (där vi hade mött Arvid) osså satt vi där ett tag.
Sen kom jag på att jag skulle upp till min farfar lite, så jag gick upp till honom, och va där ett tag.
Sen fick jag ett sms av Mimmi där det stog: kan inte du komma till Lions igen?
Så jag gick ner dit IGEN! När jag kom ner till Lions igen så satt dom på en bänk och pratade.
Men sofia stog och tog lite sockervadd från en soptunna!:o är de verkligen normalt?
Sen så smsade jag jag Dea och frågade om hon hade kommit ännu, då fick jag tillbaka "jaa, vart är du?"
jag sa att jag va vid "Klon", och de va ju hon med, då sa hon att jag skulle komma. Jag kollade bort mot klon och kollade om jag såg henne. Jag såg inte Dea, men jag såg Elin! så jag smsade henne bara "jag ser Elin".
Då började dom kolla runt om kring sig. Sen såg dom mig. Då gick vi bort till dom och pratade lite.
Sen gick vi runt ännu mer, då träffade man Tilde, Alle och Tessa. Tessa skulle åka "spiderman".
Så Tilde och Alle stog själva och pratade inte med varann! Oj juste, Tilde och Alle är tsm, så de va nog därför dom inte pratade!;) så jag mimmi och sofia gick till dom och underhöll dom lite. När Tessa hade åkt klart så skulle hon åka "Klon" så alla gick bort dit och kollade. Då stog vi och pratade med Tilde och Alle igen.
Jag mobbade dom bara för att de är en sån jäkla längd skillnad på dom. hahahahha ser så kul ut!
När vi stog och pratade så skulle Alle helt plötsligt hem. Så vi gick och sa hejdå till honom!
Då va de ju bara Jag, Tilde, Mimmi, Sofia och Arvid kvar. Men då skulle ju Mimmi och Sofia såklart hem...
Då gick ju Arvid oxå, så då va de bara jag och Tilde kvar. Då sa jag och Tilde att vi skulle åka "Virvel Vinden". Så vi gick bort till den och åkte. Men de va inte heller värt 30kr. Fick inte snurr den gången heller.
Men när vi hade åkt den så skulle ju såklart Tilde och Tessa oxå hem..
Så då va jag med Emelie Sonesson ist. De va kuuuul. Vi gick mest runt, sen sa jag: men vi kan ju inte bara gå runt här, jag bjuder på en karusell ( för hon hade bara 10 kr kvar), så vi åkte "virvel vinden"! hahah, som sagt: jag älskar den! Men denna gången va de ABSOLUT värt 30kr, fyfaaaan vilken snurr man fick nu. Den surrade hela hela tiden verkligen! Snurrade nästan för mycket! hihi. När jag och Emelie hade åkt den så fick hon ett sms att hon skulle komma till Maxi. När vi va på väg till Maxi så kom Dea och hennes kompisar. Då frågade dom vart jag skulle, då sa jag att vi skulle till Maxi och dom ba: DE BRINNER DÄR! jag ba: eh, okej???
osså pratade vi lite med dom. Sen gick Jag och Emelie till Maxi och träffade några. De va verkligen kul.
När jag hade vatt med dom ett tag så fick jag ett sms av mamma där hon sa att jag skulle gå till Hemköp för att jag min bror slutade nu och jag skulle åka med honom hem. Så jag sa hejdå till alla, och gick till Hemköp.
Men när jag va påväg till Hemköp så kom de fram en full gubbe och slog mig på käften, och aa, de kändes ju inte alls!:o jo de gjorde de! har fortfarande ont. Men nu orkar jag verkligen inte skriva mer. Har ont i handen nu! hihi.
Men tack alla som gjorde denna dagen/kvällen till ett minne för evigt!
heydå! ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: haha ah.. lite kanske ;)

tyckte det var coolt, så varför inte? xD <3

2010-04-25 @ 18:22:36
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0