EDDEN MYRHOLM BEGGREN!

okej, nu är de så att Edden tyckte att jag skulle göra ett inlägg om henne så nu gör jag de!
Edden Myrholm Berggren är typ världens bästa vän, and thats it! hon har allt man kan önska.
Det lovar jag!
Jag menar, kan man va bättre än henne?! Svar: NEJ! det är omöjligt!!!!!!
okej visst, vi har bara vatt 2 gånger! men de känns som om vi har vatt massa massa MASSA gånger..
du är min bästavän Edden, och de kan ingen ändra på.
Om det inte hade vatt för Cajsa så hade vi aldrig älrt känna varann!
För det var genom Cajsas bdb jag hittade dig.
Jag är verkligen glad över att vi har lärt känna varann, vad skulle jag vatt utan dig???
Om man vet vad 0*0 är, så mycket som svaret blir, så mycket hade jag vatt utan dig!
Alltså INGET!
Absolut ingenting, du är verkligen bäst, de finns för lite ord för att jag ska kunna föklara hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig.
Dom 2 gånger vi har vatt har vatt så himla kul, men de vet jag ju inte om du tycker.
Men det är iaf vad jag tycker!!!
Om jag inte betyder lika mycket för dig som du gör för mig, fine, de kan ju inte jag ändra på!
Men så mycket som du betyder för mig kan INGEN i denna värld ändra på.
Det borde du fatta.
Men nu ska jag komma till de jag egentligen vill komma fram till, och de är:
JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET EDDEN MYRHOLM BERGGREN!
Julia+Edden=bästavänner4ever!♥


 






du betyder!♥


Kommentarer
Postat av: edden

NAAAW!!

Julia, du är så jävla söt!

jag älskar dej sjukt mycket, och vi måste verkligen va fler gånger! :)



du betyder super duper mycket, och mer kan jag knappt säga än att jag verkligen ÄÄÄLSKAR DEJ BÄSTAVÄN! :D<3333333

2010-04-22 @ 20:00:03
URL: http://berggrenedden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0